Pages

15 April, 2010

kenagan terindah


owh..
ni lar kitorang adik beradik...line blakang aku wif kakak..depan lak abang aku wif his lovely wife lar..sabahan siot..ahaks..kat atas riba dyer tue anak dye si ridzuan..da masok 3 taon kowt..mmg xreti dok senyap giler..tgk tuh..suro dye tengok kt camera jap pon xmaw..masa nie..adik aku si udin tu xde sebab pegi skol..padahal ary sabtu..ganti skol katanya..
pic ney diambik kat queensbay..sajer bawak kak ipar aku makan angin kt cini yang baru first time datang balik bercuti..tengok lar masing2 pakat pose kan mata ala2 stim gitu sebab disuluh matahari gara2 nak ber backgroundkan jambatan pulau pinang nun jaoh ..nak menunjuk kat orang sabah bah..haha..tp yang sedeynye mase kat lam qoeensbay aku dok keja ligan anak dye jak..penat betol..pape pon..hepy jugak la sebab nie jugak merupakan da first time aku pegi jalan2 ngn abang aku wif my kak ipar n anak diorang..hak3...

????????????????

No comments:

Post a Comment