Pages

15 April, 2010

kak kija wat suspen



haaa..kalo nak tawu..inilah bukti kesuspenan kak kija sewaktu nak melahirkan baby girl dya yang sulung tuh...maw tak suspen..yo yo o jer dia menghavockan keheningan malam taman meloq nie..aku ingat lagi..mase nie memang dah tengah malam siot...aku pon dah berbungkuskan kaen selimut yang empok..tiba2 kak aja mai habaq kat umah kata kak kija dah dok saket..maka,,dengan kalut dan bangganyer aku menyiapkan la kamera tersembunyi n70 ku spanjang kejadian di rumah mak ngah..tak tawu la diorang semua sedaq ka tak..hehe..tapi masa proses editing..aku terdelete 1 video yang mengandungi shot2 menarik kak kija di celahan tirai biliknya..memeng rugi betol..kalo tak..edting dari video tu akan mengrealkan lagi kekecohan ini..hak3..tapi apa pon..yang namanya suspen..kak kija tak beranak pon ekoran kejadian tersebut..secara kasarnya..tak cilap aku..dia cuma beranak selepas 10 hari lepass ke hav0cs kan itu..n.. baby girl dya mmg comel n cute..like mama nyer la..(mezti perasan lar tu..heheh)..nama anaknyer putri nur adrianna..(kalo tak salah eja la)..and sekarang nie da hampir setahin peristiwa nie berlaku......
....


..

No comments:

Post a Comment