Pages

15 April, 2010

family day






yyeeeaa..inilah da memories yang tak dapat dilupakan sampai bila2..iaitu family day kat bukit merah wif family makngah..oleh kerana pengalaman ney tak datang selalu..
aku pon decide untuk join family day nie walaupon tengah bergelut dengan pekse spm..hahah..da la mase aku pi nie sebelum paper kimia ngan lukisan kejuruteraan..tapi..ape yang menyeronokkan..pengalaman camnie tak slalu dapat and aku amat meng appriciate moment2 dikala itu..hehehe..aku pon turut amek port lam acara mase family day ney..iaitu lari lam guni dan lari bawak bola celah kangkang..bodo siot..aku geram giler sebab team aku haram tak menang..maw tak..dapat geng semua tengok muka pon confirm tak menang..ada la sorang dua yang ok(termasuk aku..heheh..)..tapi tak sedih sangat lar sebab hadiah dya tak sempoi pon..cam kak aku..team dya menang..dapat botol ayaq jak..tak dan nak apa pemegang botoi ayaq tu da tercabut pon..sumer tue gara2 riak terlebih la tu..padan muke..hak2..n kitorang stay kat suria service apartment..besh jgak la..mandy2 ky swimming pool ngan anak dya si along n anis..tapi tak taw apa malang kami..asyik hujan jer..so dpt mandi pon kejap2..before balik..kitorang jalan jalan2 jer sekitar area tue..tak pegi pon lar pulau owg utan ke aper..yang penting slama 2 hari 1 malam kat sana..mmg besh la maKn untuk diz everlasting memories,,thanks to kak ida n abg che an yang sporting giler..korang memang ada stail...n makngah n CO.yang da bayak bawak aku makan angin..

1 comment:

  1. ho...ngata aku upenye...weh penutup botol tu tercabut bukan salah aku....dya yg nk tercabut sendiri...

    ReplyDelete