Pages

02 July, 2011

UiTM KEdah... rumah keduaku !!

waduh waduh.......esok, beta da nak kene balik Uitm lah.. baru aje rasenye nak melepak kat rumah.. 4 hari balik cam baru beberape jam lah sangat.. tapi kalo nak kire jam memang beberapa jam jugak lah! 72jam++ ok! bole lah kan..

bajet nak letak pic uitm..cari2 nampak pic ney..haha..
motif dak..ala2 zombie gitu..kasut bercahaya ok!

ney pon al kisahnya aku berjaya melarikan diri dari men sebokkan diri kat uitm nu..kalo, tak..mmg tak balik la.. di ikutkan minggu ney -khamis, jumaat ngn sabtu- nak kene pegi kursus kepimpinan ke bende tah...   rajin la sangat aq nak pegi kan.. aritu cakap sape yang dah pegi Program menjana PAndangan Pemimpin kat Uitm Dungun & Uitm Machang minggu lepas da tak payah pegi.. tup tap cakap kene pegi lagi kem kepimpinan minggu neh..


Adeh.. memang agakss la kan..aku bukan robOt buatan JPK sdn bhd ok.. belom bersedia untuk itu..unlez la aku ney gegeh nak get involved secara amat terbuka satu saat naNti.. buat masa sekaRang tunggu kejap la pakcik!.. saya nak berehat sebentar dengan Justea!! (eh, motif justea kan.. harus la Justea..kat umah aku sekarang ade 7 bundle Air justea belom dibuka ok!.. so ape lagi..sepanjang berkampung kat umah ney,..siang malam aq ngan justea la..tak kira ape jenis juadah mak aku masak..minuman utama adelah JUstea.. waa..ala2 di sponsor kat banglo Akedemi Fantasia 9 gitu kan..hak3)

ok u olls..berbalik kisah uitm..(ye la..tajok pon uitm.. umah kedua kan..tetiba je melalut justea..)
ok lah..nak dipendekkan..umah aku bukan lagi umah ku..sudah terasa kebizian di uitm kedah..rupanya aku diperlukan dan diperhatikan..terharu ok!.. sangat dahsyat..tapi apekan daya..saya orang bukan jenis over2.. walah..menyelamatkan diri sendiri..ok lah..uitm..esok saya check in lagi!

No comments:

Post a Comment