Pages

02 July, 2011

kiSah MaMAt YAng BerangaN Omputeh


ish..terkiLAn nyer aku nak menceritakan perkara2 cam gini.. rase hebat pulak .. hahaha.. apa yang penting aku sangat berani ok!!

ini cerita pasal sorang mamat merangkap kaWan aku..(wah..mampu ker kau mengaku dia kawan? aku je mampu mengaku dia kaWan ok!) sebab tu awaL2 lagi aku caKap aku hebat..wink2 >,<

pErtama nya baek aku merendah diri duLu.. diakui..english aku memang tak terer.. tapi kalo setakat mat Saleh tersesat kat MAlaysia aku masih mampu tunjuk jalan kat cara  nak baLik UK ok..(susah Sangat bagi kat dia gps sebijik..) Tapi masalah sekarang kawan aku ney, P(bukan nama sebenar),ok aku tak mampu nak letak nama betol..nanti xpasal dia seranah blok aku.. Dia ni nak tunjuk kata dia vok devas sangat.. PAdahal tak tera MAna pon..cuba la ampa bergosip sambil speaking depan dia..harus la dia wat tak dengaq ja..jangan lagi ampa nak sembang ngan dia lam b.i ..tobat ampa keNa pangkah awal2 g..

Yang menjadi masalah problem sekarang ney..asal tengok status update kat feSbuk dia ja..mesti mau english ok..kalo sebaris dua ok..tapi buat karangan u olls.. tak kira la mood pasrah ke.. sedih ke.. kalo sedih tu ayat punya la macam nak bunuh diri pon ade kalo baca..hehh =( ..ney tak sampai lagi bab hal ehwal cintan cantun..wat ayat gila konon cinta sejati..ala2 macam titanic pon ada dah..padahal kapel minggu lepas je pon..tak sempat abes sem nanti mesti dah clesh..percayalah..

abang P sedang menggunakan google translate supaya
 efek titanicya memberi kesan seperti CGi


itu lah gamaknye..kau tak payah la nak over sangat..orang tau kau tu guna google translate..grammar berterabur macam iceberg pecah kena langgar kapal..adohai..grammar sudah la..vocab pon same naik je,,jangan la pulak main bedal je nak belasah..janggal bunyinye.. ape kau ingat kau hebat sangat ke update status cam tu..lalala.. tak perlu sangat la..bukan tak nak menyokong.. tapi...agaks sedih sebenarnya disitu..tu la orang dah pesan..kelas Bel jangan nak skip..dah masok kelas tu jangan pulak nak tido aje.. dah la kau konon2 bajet tulis kat awek kau..kalo dia tu jenis MUET band 3-4,(jangan nak over band 5-6 ok!) atleast dia  gelak kat kau nanti cammana..?


itu la kisahnya..tunjuk hebat berpada2.. nak ngaku tak terer jauh sekali.. uhuk2..(terbatuk kecil) ..(",)

...

4 comments:

  1. identitinya dirahsiakan untuk mengelakan spekuasi banyak pihak...hehehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha...mungkin kan beliau tersebut pandai berbelog??

    ReplyDelete
  3. itu pasti..beliau sudah ader belog..dan akan promote belognya di fb kadang kadang tu

    ReplyDelete